منتظران ظهور

احکام ، احادیث ، روایات و داستان های مذهبی

منتظران ظهور

احکام ، احادیث ، روایات و داستان های مذهبی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۹ تیر ۹۳، ۱۵:۰۵ - Mic TNX

چند دعای یک خطی + ترجمه (2)

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ
  • یا الله یا رحمان یا رحیم ، یا مقلّب القلوب ثبّت قلوبنا علی دینک
ای خدا، ای بخشنده، ای مهربان، ای دگرگون کننده ی دل ها، دل های ما را بر دینت (اسلام راستین و حقیقی) ثابت نگهدار
 
  • الحمدلله علی کلّ نعمة ، اسئل الله من کلّ خیر ، اعوذ بالله من کلّ شر ، استغفر الله من کلّ ذنب
شکر و سپاس برای خدا است بخاطر تمام نعمت هایش (که به ما عطا کرده است)، از خدا تمام خیر ها را درخواست میکنم (خیر دنیا و آخرت)، از تمام بدی ها به خدا پناه میبرم،  بخاطر تمام گناهانم از خدا طلب آمرزش میکنم

  • ربنا آتنا فی الدنیا حسنة و فی الاخره حسنة و قنا عذاب النّار
پروردگارا در دنیا به ما خیر و خوبی بده و در آخرت نیز خیر و خوبی بده و ما را از عذاب آتش حفظ کن



  1. «متأسفانه بدلیل کمبود وقت فعلا همین قدر نوشته ام ، در آپدیت های بعدی اعراب را کاملتر میکنم»
  2. «من سعی کرده ام که مطالب بدون هرگونه غلط (اعم از : املایی و ....) باشند ولی در صورت مشاهده ، لطفا در کامنت ها به من خبر بدید// یا در صورت داشتن ترجمه ای بهتر»

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی