منتظران ظهور

احکام ، احادیث ، روایات و داستان های مذهبی

منتظران ظهور

احکام ، احادیث ، روایات و داستان های مذهبی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۹ تیر ۹۳، ۱۵:۰۵ - Mic TNX

ماه رجب

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۵ ب.ظ

دعای ماه رجب:


بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

به نام خداى بخشاینده مهربان

یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ وَ آمَنُ سَخَطَهُ 
عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بِالْقَلیلِ یا مَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ

اى که براى هر خیرى به او امید دارم و از خشمش در هر شرى ایمنى جویم اى که مى دهد (عطاى ) بسیار در برابر (طاعت ) اندک اى که عطا کنى به هرکه از تو خواهد اى

یا مَنْ یُعْطى مَنْ لَمْ یَسْئَلْهُ وَمَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً اَعْطِنى

که عطا کنى به کسى که از تو نخواهد و نه تو را بشناسد از روى نعمت بخشى و مهرورزى عطا کن به من

بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ جَمیعَ خَیْرِ الدُّنْیا وَجَمیعَ خَیْرِ الاْخِرَةِ وَاصْرِفْ عَنّى

به خاطر درخواستى که از تو کردم همه خوبى دنیا و همه خوبى و خیر آخرت را و بگردان از من

بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ جَمیعَ شَرِّ الدُّنْیا وَشَرِّ الاْخِرَةِ فَاِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوصٍ ما اَعْطَیْتَ 
وَ زِِدْنى مِنْ فَضْلِکَ یا کَریمُ

به خاطر همان درخواستى که از تو کردم همه شر دنیا و شر آخرت را زیرا آنچه تو دهى چیزى کم ندارد (یا کم نیاید) و 
بیفزا بر من از فضلت اى بزرگوار


یا ذَاالْجَلالِ وَالاِْکْرامِ یا ذَاالنَّعْماَّءِ 
وَالْجُودِ یا ذَاالْمَنِّ وَالطَّوْلِ حَرِّمْ شَیْبَتى عَلَى النّار.ِ

اى صاحب جلالت و بزرگوارى اى صاحب نعمت 
و جود اى صاحب بخشش و عطا، حرام کن محاسنم را بر آتش دوزخ.


فضیلت ها و اعمال این ماه بزرگ را انشالله در آپدیت های بعدی، در اینجا خواهم گذاشت



منابع:

1

نظرات  (۲)

موفق باشید منتظران!
یه سری بزنید به من و یک دل هوایی....

پاسخ:
التماس دعا
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۷ حاجیMORADOF ...
سلام علیکم همسنگر
ب ماهم سر بزنید
اگ چگونه گناه نکنیم رائفی پور رو گوش ندادید تو این لینک هست
http://naya2naya.blog.ir/page/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2
پاسخ:
سلام
استاد که عشقه. لنگه نداره.

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی