منتظران ظهور

احکام ، احادیث ، روایات و داستان های مذهبی

منتظران ظهور

احکام ، احادیث ، روایات و داستان های مذهبی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۹ تیر ۹۳، ۱۵:۰۵ - Mic TNX

چله ترک گناه

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۵۱ ب.ظ

پویش ترک گناه برای تعجیل در فرج

مهدی یاوران عزیز سلام

یک تصمیم جالب و مهم گرفتیم

از اولین طرح دسته جمعی خودسازی و ترک گناه برای تعجیل در فرج امام زمان، که با همراهی شما عزیزان راه اندازی شد، یک سال گذشت...

توی این یک سال گذشته همه با هم به دروغ نه گفتیم و چشم هامون رو روی گناه بستیم. حالا میخواهیم با یاری حضرت، گام سوم رو برای تعجیل در فرج بلندتر برداریم و علاوه بر ترک یک گناه، خودمون رو در انجام یک امر واجب هم قوی کنیم.
لطفا همراه ما باشید... 
نه بخاطر ما... 
بخاطر تعجیل در فرج امام زمان...

از روز شنبه 10 اسفند 98 ، دقیقا 40 روز مانده تا روز نیمه شعبان ، سومین اقدام دسته جمعی ما برای خودسازی به نیت تعجیل در ظهور امام زمان شروع میشه. ولی این بار طرح ما ویژه تر شده. یادمان باشد یکی از عوامل تاخیر در فرج بی شک، گناهان ماست.

بیاییم همگی (از مسئولین این کانال گرفته تا تک تک شما عزیزان) تصمیم بگیریم که حداقل 40 روز از شنبه 10 اسفند تا روز نیمه شعبان تحت هر شرایطی (حتی در صورت تمسخر دیگران، ضرر مالی، رفتنِ آبرو و هر دلیل دیگری...) دو کار را انجام دهیم:

اول: به هیچ وجه غیبت نکنیم
دوم: تمام نمازهامونو اول وقت بخونیم

این عهد را همگی با خود و خدا ببندیم و به خدا بگیم: حتی اگر هیچ کاری از دست من برای ظهور حجتت برنیاد، این یک گناه را بمدت (حداقل) چهل روز ترک خواهم کرد و نمازم رو (حداقل) بمدت 40 روز اول وقت میخونم تا به سهم خودم تاثیری در تعجیل در فرج امامم داشته باشم.

دو نکته مهم: 

1- اینکه فقط یک گناه ( غیبت ) برای این کار انتخاب شد، بعلت تمرکز ویژه روی آن بوده و نمیخواستیم کیفیت را فدای کمیّت کنیم.

2- هرگونه خاطره و یا اتفاق جالبی درباره ترک گناه غیبت و خواندن نماز اول وقت ، در این 40 روز براتون اتفاق افتاد، آن را به ادمین کانال مهدیاران @addmin_mahdiaran حتما ارسال نمایید؛ ما آن را منتشر خواهیم کرد. نیازی نیست دیگران را به این کار دعوت کنید، قرار است روی خودمان کار کنیم...

امام زمان فرمودند: هیچ چیز مانند نماز بینی شیطان را به خاک نمی مالد. (بحارالانوار، ج53، ص182)

پیامبر اکرم فرمودند: غیبت کردن بدتر از زِنا کردن است. (الترغیب والترهیب، ج3، ص511)

استاد رائفی_پور : سعی کنید با امام زمان عهد ببندید و هر چهل روز یک گناه خود را ترک کنید...

وقتی کاری رو با هم شروع میکنیم، دلگرمی و قوت قلبی میشه برای تک تکمون. خیلی مهمه که رفیق نیمه راه نباشیم، اونم زمانیکه بحث تعجیل در فرج امام زمان مد نظرمون هست. و تعدادمون حتی اگه 10 نفر هم باشه اما در سراسر جهان بدون اینکه همو بشناسیم و بدونیم کجاییم، دلامون به هم متصله به نیت امام زمان و در کنار هم تلاش میکنیم که به عهدمون پایبند باشیم و حتی شده ثانیه ای در تعجیل ظهور موثر باشیم ان شاءالله.

خبر خوب هم اینکه نرم افزاری برای ترک گناه واستون درست کردیم و طی دو روز آینده براتون میفرستیم که خودتونو بهتر بسنجید و بهتون کارنامه بده...

برای تعجیل در فرج نه به مرده خواری ( غیبت ) میگوییم و نماز اول وقت میخونیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی