منتظران ظهور

احکام ، احادیث ، روایات و داستان های مذهبی

منتظران ظهور

احکام ، احادیث ، روایات و داستان های مذهبی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۱۹ تیر ۹۳، ۱۵:۰۵ - Mic TNX

چند دعای یک خطی + ترجمه (4)

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ

  • اللّهمّ اخرجنا من ظلمات الوهم و اکرمنا بنور الفهم ، اللهم افتح علینا ابواب رحمتک و انشر علینا خزاین علومک

  • اللّهمّ لاتجعلنا من الخاسرین فی دنیا و الاخره
خدایا، ما را جزو زیان دیدگان در دنیا و آخرت، قرار نده

  • رب اشرح لی صدری و یسرلی امری و حلل عقده من لسانی ، یفقهوا القولی



  1. «متأسفانه بدلیل کمبود وقت فعلا همین قدر نوشته ام ، در آپدیت های بعدی ترجمه ها و اعراب را کاملتر میکنم»
  2. «من سعی کرده ام که مطالب بدون هرگونه غلط (اعم از : املایی و ....) باشند ولی در صورت مشاهده ، لطفا در کامنت ها به من خبر بدید// یا در صورت داشتن ترجمه ای بهتر»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی